.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با انتقاد از تداوم شایعه برکناری استاندار مازندران ؛
روحانی : «ربیع فلاح »ضربه خور خوبی است !
امام جمعه بابل گفت : استاندار مازندران فردی فرهیخته و آب‎دیده است، استاندار مازندران ضربه‌خور خوبی است، افرادهای مختلف به وی ضربه می‌زنند اما با صبر و استقامت اجازه نمی‌دهد به مصالح استان ضربه بزنند....

شمال نیوز : امام جمعه بابل با اشاره به ضرورت وحدت و یکپارچگی مدیریتی در مازندران گفت: ائمه جماعات فضای سیاسی مازندران را مدیریت کنند.
به گزارش شمال نیوز ، حجت‌الاسلام حسن روحانی در گفت‌و گو با فارس با محکوم کردن کشتار مردم بی‌گناه فرانسه از سوی داعش، اظهار کرد: داعش زاییده و فرزند نامشروع اسرائیل و آمریکاست که با قتل و خونریزی بسیاری از زنان، مردان و کودکان بی‌گناه را به نام اسلام به خاک و خون کشیدند.

وی با بیان اینکه داعش با حمله به کشورهای خاورمیانه درصدد ایجاد رعب و ناامنی در کشورهای  منطقه است، افزود: با توجه به اینکه آمریکا و اسرائیل از ادوار گذشته نتوانستند به مقاصد شوم خود دست یابند با تولد داعش خون‌‌آشام درصدد نسل‌کشی شیعه و سنی برآمدند.

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه حمایت‌های کورکورانه برخی از کشورهای غربی از داعش امروز گریبانگیر آنها شده است، از حمله تروریستی به فرانسه ابراز ناراحتی کرد و با تسلیت به خانواده جان‌باختگان این کشور تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل هم، مطمئن باشند به‌زودی داعش گریبانگیر آنها نیز خواهد شد و خون افراد بی‌گناه، حامیان این پدیده شوم تروریستی را نابود می‌کند.

روحانی در ادامه با اشاره به ضرورت وحدت و یکپارچگی مدیریتی در مازندران گفت: عده‌ای درصدد تضعیف استاندار هستند که باید نماینده ولی فقیه و ائمه جماعات نسبت به تنش‌های مدیریتی در مازندران موضع‌گیری کنند.

روحانی خاطرنشان کرد: جابه‌جایی مدیران در نظام اداری امری طبیعی است و مدیر مافوق می‌تواند برحسب تشخیص و مصالح در مجموعه اداری تغییرات ایجاد کند.

وی ادامه داد: طبیعی است فردی که در مسئولیتش شایستگی لازم نداشته و پاسخگوی نیازهای مردم نیست از سمت خود عزل می‌شود و در بسیاری از موارد عزل و نصب‌ها برحسب شایسته‌سالاری است.

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه مدیریت مهم‌ترین امر در اصلاح جامعه است، تصریح کرد: اگر گماشتن افراد براساس شایسته‌سالاری باشد و شایسته سمت‌هایی که احراز می‌کنند، باشند اثرات و برکات زیادی در جامعه نمایان خواهد شد.

روحانی ادامه داد: جای بسی تاسف است دست‌های پنهان جریان‌سازی‌های مازندران کسانی هستند که با سواستفاده از مسئولیت خود امواجی را برای برکناری استاندار مازندران ایجاد کردند تا با فضاسازی و فشار بر مسئولان نظام افرادی را که در آستین دارند براساس مطامع و تقاضاهای سوء خود به کار گیرند.

وی افزود: این افراد فرصت‌طلب با نامه‌نگاری به افراد بالادست این امر را به یک رویه تبدیل کردند کما اینکه از آغازین روزهای فعالیت مدیریت ارشد استان شاهد جریان‌‎سازی جابه‌جایی استاندار مازندران بودیم که بعد از 24 ماه همچنان این شایعات ادامه دارد و این امر سبب عدم ثبات مدیریتی و عدم اجرای تصمیمات جدی در مازندران شده است.

امام جمعه بابل با بیان اینکه متوسط زمان مدیریت در مازندران حدود دو سال است که این امر کارایی و مدیریت استان را کمرنگ می‌کند، یادآور شد: با جریان‌سازی‌های سیاسی، مدیران نگران ماندن و نماندن هستند که این امر روند توسعه اقتصادی و اجتماعی استان را با مشکل مواجه می‌کند.

وی گفت: شایسته است دلسوزان نظام، نماینده ولی فقیه، علما و ائمه جماعات نسبت به تنش‌های سیاسی که به یک رویه تبدیل شده است واکنش نشان دهند، استاندار مازندران فردی فرهیخته و آب‎دیده است، استاندار مازندران ضربه‌خور خوبی است، افرادهای مختلف به وی ضربه می‌زنند اما با صبر و استقامت اجازه نمی‌دهد به مصالح استان ضربه بزنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 آبان 1394
الحق و الانصاف درست میگوید،ما مازندرانیا یه انتقاد هم ازخودمان کنیم،تا کی میخواهیم زیر پای یک دیگر را خالی کنیم؟چرا نمیآییم پشت یکدیگر را قرص و محکم کنیم،؟مگر مازندران چه از اصفهان و تبریز کم دارد؟این ها باعث شد وضعیت امروزه مازندران چنین باشد.
به امید روزی که وحدت و همدلی در استان نهادینه گردد..
نا شناس 27 آبان 1394
بین و بین الله اگر استاندار از چالوس بود و مانند ایشان بود همین حرف ها را می زدید؟
چون بابلی هست شما اینگونه می فرمائید
عبدالهی 27 آبان 1394
باآرزوی توفیق الهی برای امام جمعه محترم بابل وسایت شمال نیوز به استحضار می رساند که در ادبیات فارسی افراد جمع فرد است و به کار بردن واژه افرادها درست نیست
بهشهری ریکا 27 آبان 1394
بابلی چو بابلی بیند خوشحالی کند
خب این اگه از استادار بابلی حمایت نکنه پدربزرگ من بیاد حمایت کنه؟
ساری 27 آبان 1394
به دلیل درایت و مدیریت بالای استاندار است که از عهده همه کار بر می اید برای استاندار و حامیان تدبیر و امید ارزوی موفقیت داریم
محمد 27 آبان 1394
نماینده محترم ولی فقیه همیشه موضعگیری کرده پس چرااقای استاندار گوش به حرفش نمیده
نا شناس 27 آبان 1394
ربیع فلاح خداحافظ ستاد جوانان ۶۰۰ ساری
مازندرانی 27 آبان 1394
با سلام خدمت حجت الاسلام روحانی
اگر یکی از مسوولین استانی که از همشهریان شما بود،تغییر می دادند شما باز هم این فرمایشات را می فرمودید؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.